|
Sv: Hei, takk og velkommen til meg :D
Får bare håpe jeg ikke får noen sprekk i det hele tatt. Eneste som kan gjøre at jeg sprekker er at jeg spiser for mye Grønnsaker.. dvs salat. Var ute i går og spiste, bestillte en skalldyrsalat. Men er litt usikker på om det kunne vært mye karbs i den, var hjertesalat, rapidsalat, sukkererter, avacado, løk og mere oppi. Spiste selvfølgelig ikke brødet som fulgte med. Og senere spiste jeg litt bakongull (2,5% karbs) med kesam som dip (4,5%). Spiste ikke enorme mengder, men når jeg nå tenker på at jeg drakk to glass rødvin, med ukjent karbinnhold så er jeg bekymret, får bare håpe det går bra.
Hvis jeg kikk ut av ketose i går, vil det vises på stripsen i kveld? hvor raskt og lenge etter en "sprekk" får man utslag, (eller mangel av utslag) på en strips?
Ang styrketrening. Bruker du proteinpulver, eller kun "vanlig" kosthold? Er jo klar over at vekten vil stagnere, og planlegger å gå ned endel flere kilo før jeg begynner, er vel mest pga latskap, og at jeg ikke gidder nå i sommervarmen..
Står på som bare det! skal prøve å øke aktivitetsnivået endel mer.. se om jeg får mer resultater. Men er vel sannsynlig at muskelmassen vil øke, og dermed mindre vektnedgang..