Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-07, 11:49   #9
01jun07
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Alder: 46
01jun07 er ny på veien

Sv: Hei, takk og velkommen til meg :D

"slutter å tenke på" tja, er jo ikke et stort fokus, men har jo likavell regna på det... har jo aldri brydd meg om hva jeg har putta i meg, spist det jeg hadde lyst på, og gjærne litt til. Fikk meg en vekker nå i vår da ryggen streika. Prata da med legen som anbefalte slanking, og siden styrketrening, ellers ville det ikke gå så bra. Siden snakka med kompiser som anbefalte dette. Ser forresten at forumet er fullt av jenter i alle aldre, og lite menn. Har en mistanke om at vi er flere, men at menn ikke skriver, de bare leser...
Uansett, så fikk jeg meg etpar vekkere da jeg leste boka, og spesiellt det som skjer med blodsukker / insulin --> sultfølelse kjenner meg veldig godt igjen i.

Jeg har vel egentlig ikke innrømmt for meg selv hvor galt det var blitt, før jeg begynnte slankinga, og nå ser hvor mye som må gjøres før jeg har nådd målet mitt. Det er vel der jeg sliter, men takker for svar på denne posten, som jeg synes er fornuftige og motiverende, samt svar på andre poster i forumet

som reidun sier, så hjelper det godt på å komme inn her å hente motivasjon.

Men. nå skal jeg til byen, Bodø nærmere bestemt, skal egentlig på fest, men får se om jeg ikke dropper det. Hadde ikke trodd at alkohol hadde så lang negativ effekt.

så. God helg alle sammen, og nyt finværet vi som har det, blir sikkert noen år til neste gang nå