Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 21:28   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Når det gjelder sprekker, så har jeg fått høre, lest litt om, og skal lese litt mer (og skrive en artikkel... ) om den saken Det har seg visst slik at vi skal ha en kveld i uken der vi spiser masse karbohydrater(minimum 40gram tror jeg og ingen maksimumsgrense)som siste måltid...

Det har med serotonin nivået å gjøre- som igjen påvirker humøret vårt (det står visst kort om det i Akinsboken har jeg blitt fortalt)

Dette tror jeg vil hindre slike sprekker som for dere (og meg ) synes uforklarlige når vi har vært flinke en stund.

Cathrine: Sier som Fedonisten og deg; ny dag med blanke ark i måren! Du er kjempeflink!

Også en liten tankerekke fra meg til slutt om kroppsplager: hvis serotonin nivået blir lavt, blir vi deprimerte. Når vi blir deprimerte får vi ofte vondt (psykosomatiske smerter) og da virker også dette inn på matlysten- Men hvis vi fikser serotonin nivået; da blir vel de fysiske plagene bedre også. Og matlysten blir bedre og vi har fjernet nok et hinder! Noen som følger meg?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat