Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-07, 10:08   #14
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Jepp - da skal jeg starte med denne kuren jeg kom over nettet i kveld !!

Opprinnelig lagt inn av Kokosbolla :o), her.

Så hyggelig med svar BIB
Har lest tråden og ser delte meninger. Nå har jeg en treningsnarkoman som står på sitt her hjemme og jeg er tildels enig med ham om at trening er viktig, men ikke så viktig siden dere går ned uten trening. Men han mener at alle dere må ha en form for trening siden dere går ned. Men ingen som jeg har spurt gjør det

Jeg forsto det slikt at du har gått ned over 25 kg !! Imponerende
Men jeg synes at du ikke skal la hinderet med hva andre vil si om du trampa inn på et treningssenter. Jeg trente mye der før - og jeg hadde blitt mer imponert om noen overvektige kom inn for da betyr det at dem er sterke og tar tak i problemet. Det er nok av trente folk der som er mest opptatt av å se på seg selv trene og vise seg frem - kvalmt !!!
.......

Jeg følger litt med på deg fordi du og noen til er virkelig inspirasjonskilder - jeg fatter ikke at dere har klart det. Krevs stålvilje.
......
Når jeg først setter meg inn for noe så klarer jeg å fullføre det så lenge jeg ser resultater ellers faller jeg fort ut.
Så jeg er veldig spent på dette - men kan dere så kan jeg !!!

Lykke til videre på kuren BIB !

Hei og takk for hyggelig tilbakemleding!

Jeg er enig i at trening er viktig, men alt til sin tid. Trening er for meg noe annet enn mosjon/fysisk aktivitet. Trening er mer målretta med økt formkurve som eksplisitt mål. Tror dessuten at trening, både nå, men ikke minst da jeg var på det største, kunne vært direkte helsefarlig om det ikke var riktige og tilpassede øvelser/mengde.

Mht treningssenter det nok alt for mange av sorten du beskriver som "vise seg fram", og når jeg trener vil jeg helst væe usynlig... Da er det ikke så lett å gå på en "fesjå". Og så var det erkjennelsen av at det minne rmeg sånn om gymsalen, en forhatt arena for min del.

Ja, jeg er stolt over meg selv, dette var liksom siste utvei, følte jeg. Opreasjon har aldri vært noe alternativ for meg, men respekterer fullt ut de som velger det. Er litt opptatt av det de har funnet ut om at de som har hatt en eller annen typr matmisbruk som årsak til overvekten står i fare fo rå utvikle andre avhengighetsproblemer (rus).

Ønsker deg lykke til med innsatsen etter at du har fått boka og kommer i gang "på ordentlig". Jeg tror du vil få fine resultater, men tillat deg at kroppen kan velge et annet tempåo enn du hadde ønsket. Vi er mange som i perioder når platåer og får da god hjelp he rinne til ikke å gi opp.

mvh meg

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat