Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 21:03   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 55
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Å nei - dette var så vondt å lese, for jeg kjenner meg så godt igjen. Har vært gjennom dette en million ganger - og selv syns jeg det er helt uforklarlig. Syns du?

Noen ganger da jeg har hatt ENORME sprekker, så blir jeg akkurat som rusa med en gang - men så går jo det over og da blir jeg bare enda mer deppa.

Litt rart at du nevner det med at du har vondt i bekkenet - for jeg har nemlig en rygg og en nakke som krangler, og når jeg har dårlige perioder så virker nemlig det inn på matvanene mine også. Men jeg kjenner jo at midt oppi det hele så var det litt godt å lese at noen flere har det sånn - blir ikke så alene jeg da .

Men Cathrine; Som du skrev selv - det er en ny dag i morgen, og da fortsetter du der det slapp! Ingenting er jo ødelagt - men du er sikkert lei deg og frustrert for at du "ramla utpå" igjen? Vet ikke om jeg har noen gode råd eller kloke ord som gjør at du føler deg bedre, men jeg vet i hvert fall at på dette nettstedet er det veldig mange kloke hoder som hjelper til en hel masse. Hvis man vil og tør. Og alle har vært der du er nå sånn ca. 10000 ganger.

Klem fra Fedonisten

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat