Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-07, 10:11   #18
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Men i svarte, innerste!?! *biiip* Ketosen forsvant...!!

Opprinnelig lagt inn av femalia, her.

Aha! Skal se det at jeg rett og slett ikke "tåler" avokado. Det kan jo være så enkelt, rett og slett! Skal jaggu ta meg være flink noen dager og deretter eksperimentere litt med avokado. Dersom vekta stopper opp og ketosen forsvinner så er jo årsaken klar! Takk for godt tips!!!

Ellers så fikk jeg meg en liten overraskelse på vekta i morges. Måtte jo veie meg siden jeg skeiet maaaasse ut i går... *sukk*
Og vekta viste det samme som dagen før, altså gikk jeg ikke opp av all frukten som jeg spiste i går! Hallo? Hvordan er det mulig, da? Men, jeg klager ikke, er bare kjempeglad for det!!

I dag er det to selskap som står for tur, og jeg vet at det blir uhyre vanskelig å holde kuren 100% i dag. Men, i morgen er det full fres og ingenting kan stoppe meg, nei!

Flott innstilling!!!

Etterdønningene etter utskeielser kan bruke noen dager på å vise på vekta... Men vei deg bare en gang i uka, for kroppen kan hoppe litt opp og ned.... Og det er demotiverende viss den går opp...

Lykke til. Dette kommer til å gå så bra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat