Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-07, 21:49   #1
femalia
Medlem

femalia sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 54
femalia er ny på veien
Angry

Men i svarte, innerste!?! *biiip* Ketosen forsvant...!!

Hvordan er det mulig?!
I går kveld var jeg optimistisk og glad, helt inntil jeg tok en ketolysestix før jeg skulle legge meg, noen timer etter siste måltid. Og den var BEIGE!

Gårsdagens meny bestod av:
frokost: kokt egg og røkt laks
lunch: en avokada og en dl reke (i lake, avrent) og litt ekte majones (ca 1 ss).
middag: halv grillet kylling med skinn, litt blomkål, brokkoli, squash og paprika, smørstekt. Ingen saus eller slikt.
Ekstra: 6 stk store jordbær , litt Fun-light gele (hjemmelaget etter boka) og en pose med baconsvor (sånn liten pose). Var så sugen på noe "godt" i går, aner ikke hvorfor.. Drakk et lite glass med Cola Zero og én kaffekopp i løpet av dagen.

Jeg har holdt på en ukes tid nå, drukket både kaffe og Cola Zero noen dager (men da har vekta stått stille), men det var i mye større mengder enn i går. I tillegg var jeg utrolig sur og grinete i går, helt uten grunn.- kan det ha sammenheng med kuren??

I dag har jeg derfor skeiet ut skikkelig, bare for å være ekstra slem mot meg selv.... Jada, jeg VET at det er både dumt, feil og utrolig ukorrekt - men jeg hadde så inderlig lyst på jordbær...! Jeg er tilbake i morgen, med både mat og trim..

Hva tror dere, hvorfor gikk jeg ut av ketose? Kan nevne at de dagene jeg har drukket kaffe og Cola Zero tidligere, har jeg fortsatt vært i ketose. Ikke de to mørkeste fargene, men den nest lyseste. Har aldri vært mørkere enn den, til tross for lite karbohydrater HVER dag ellers.

Huff, har ikke lyst til å gi opp allerede nå, men dette ser jo absolutt ikke lyst ut!

Noen som føler seg kallet til å hjelpe meg litt på vegen...?

Femalia
femalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og deromkring :-) Svar med sitat