Hvorfor går jeg ikke ned?
Hei .. nå gir jeg nesten opp...
Jeg har nå gått på Ketolysekuren i 2 1/2 uke i tillegg til Reductil (siden 29 mai med startvekt 94,4kg) og har ikke gått ned - bare opp 400 gram siden jeg startet på kuren. Startet fredag 15.juni på 90,1 kg. og kom i ketose etter bare et par dager. En uke senere hadde jeg jo et lite opphold på tre dager(pga bryllup) men var i gjenge igjen etter et par dager. Jeg spiser minimum tre ganger om dagen. Starter dagen med frokost: 2 egg med ost eller bacon til. Til lunsj spiser jeg salat med kylling, reker og egg eller annet kjøtt. Middag bruker å være alt fra kyllingvinger, 1/2 kylling m/skinn eller 1 kotelett med brokkoli og ost eller noen av de andre variantene dere har tipset om her på forumet. Det blir kanskje ikke noe særlig flere måltider enn dette...mister jo matlysten . Jeg har trent styrke bare et par ganger da jeg til tider har vært litt slapp og redd for å gå opp. Samboeren min syns jeg har blitt litt smalere og jeg føler meg helt klart bedre til sinns. Helt til jeg går på vekta (tirsdager).
Kanskje jeg har insulinresistens? Eller kan det være kombinasjonen av Reductil som gjør at jeg ikke går ned? Begynner å bli desperat - skal til Roma i September og målet mitt er ivertfall å klare å komme ned til 80 kg. til da. Totalt har jeg ca. 25 kg. som mål til "idealvekten" er nådd.
Håper noen har gode råd å gi
|