|
Sv: Hei dere! Kan dere hjelpe meg? :)
Hei, hei! Jeg kan bare si at jeg gikk ned 8 kilo på 6 uker UTEN å trene, vil tro at jeg hadde gått ned mer om jeg trente.... Men vektnedgangen er veldig individuelt.... Jeg anbefaler selvfølgelig å trene i tillegg, ikke bare for å gå ned i vekt med for å øke velværet! Jeg har selv alltid vært ganske lat på det området inntil for to år siden da jeg bare bestemte meg for å ta ansvaret for mitt eget liv og min helse....Begynte å trene aerobic, timer både med og uten vekter, og har nå trent gj.snittlig 4 ganger i uka siden....!! Klarer meg ikke uten trening lenger og har fått en heeelt annen kropp!! Ser bedre ut nå i en alder av 35 og to barn enn jeg gjorde som 20-åring! Det er også den beste medisin mot depresjon!
Skal du klare å gå ned mest mulig til 20.august, MÅ du være streng og holde deg under 20 gram karb om dagen, men ikke under 15. Og spis 3-4 måltider pr dag, ikke gå for lenge uten mat....
Det er en tøff oppgave, ingenting i livet kommer gratis, men VIL du så får du det til... Når lysten til å gi opp blir stor, så pleier jeg å snakke høyt til meg selv og gi meg selv "kjeft" som jeg ville gjort til en venninne hvis det var hun som ville sprekke...
Det er dager (veldig sjelden nå) da jeg ikke har lyst eller ork til å dra på treninga, men jeg tillater ikke meg selv å droppe timen for jeg vet at når jeg er ferdig, så er jeg så glad og stolt over at det faktisk er JEG som bestemmer over meg selv og har vilje til å gjøre det jeg ønsker.
Masse lykke til med "oppdraget" ditt, du klarer det du vil her i livet, du må bare ville det nok......
|