|
Hva skal jeg gjøre??? Klarer ikke ketolyse lenger
Jeg har gått på ketolyse tidligere med kjempegode resultater. Så gode at jeg kan ikke skjønne at jeg ikke klarer å fortsette å gå på den. Men nå har jeg prøvd mange ganger de siste mnd, bare for å droppe hele greia allerede etter 2-3 dager.
Det er UTROLIG frustrerende å ha kommet så langt, og ikke komme lenger. Har gått ned 30 kilo, men vil ned 20 til. Hvertfall 15.
Problemet er at jeg blir kvalm bare jeg tenker på maten på ketolyse. Når jeg går på kuren føler jeg meg også veldig deprimert, hele livet føles jævlig. Det eneste lyspunktet er at jeg føler meg slankere. Sånn som nå føler jeg meg akkurat like feit som for 30 kilo siden.
Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Det kan ikke være en for "snill" kur heller, det må gå litt kjapt, for jeg blir fort utålmodig .
Ja, jeg vet jeg er storkrevende..
Mannen og jeg slanker oss sammen, men vi jobber på så forskjellige tider. Det er derfor vanskelig med maten. Har lyst til å begynne med programmet på www.spisdegslank.no , men der er det ventetid, og jeg vet ikke hvor lenge. Har sendt dem mail, men ikke fått noe svar.
Vet ikke hvor jeg vil hen med dette... Noen som har en vidunderpille til meg kanskje?