Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-04, 00:21   #12
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

OK, Nille. Skal innrømme at jeg synes det er logisk å ta med karboinnholdet i alt - men jeg synes ikke det fremgår klart av boka. Og hvordan skal man forventes å finne ut at egg inneholder karbohydrater når det ikke er nevnt spesifikt? Jeg har ihvertfall ikke tenkt på det...

Jeg synes boka er forvirrende skrevet, og jeg har brukt det jeg har av logisk sans til å prøve å finne ut hva som menes... Men jeg kommer selvfølgelig til å gjøre det på en annen måte heretter.

Blir litt frustrert jeg altså... men tusen takk for svaret! Håper du ikke tror jeg gjør meg vanskelig - for det er ikke sånn altså! Jeg er vel ikke av de dummeste heller, så jeg vet ikke hvorfor jeg tolker så annerledes enn alle andre jeg...

tilbake

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat