Det som er så stilig med ketolysemat er at det har ikke noe å si om du spiser seint på kvelden. Du legger ikke på deg likevel. Forbrenninga går jevnt uansett tid på døgnet. Halleluja! Jeg har alltid vært mest sulten om kveldene...og nå kan jeg spise når jeg er sulten. All favorittmaten min også - middagsmat, kjøttmat. (Har aldri vært noe særlig glad i brødmat) Selv om det ikke står i boka så kan du muligens holde deg unna tomater, hvis du klarer det. Det er visst mange her inne som har opplevd at tomater kan hemme vektnedgang, meg selv inkludert. Tomat er visstnok pr definisjon er frukt...eller var det et bær...? Anyways: det er lurt som Gerd sier å følge boka og menyforslagene der slavisk den første tida, til du venner deg til tankegangen. Det er altfor slitsomt å stå der i villråde når man er sulten og skal lage mat. Etter et par-tre uker går det av seg selv, og du lærer deg til hvordan du kan variere de ulike rettene. Selv har jeg blitt dronningen av plastbokser på Ketolyse. Jeg lager alltid dobbel porsjon når jeg lager mat, så kan jeg varme opp rester, ha med meg som matpakke/til lunsj etc. Det tar jo ikke noe lenger tid å lage dobbelt så mye liksom... Så har man ihvertfall eliminert matpakkeproblemet på jobb. Enklere sånn. Fortsatt lykke til videre! Hilsen Nic