Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 23:50   #14
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Tør ikke uttale meg om Solaray mineraltilskudd Kalium Asporotate jeg Nalana. Kjenner ikke til hva de inneholder i tillegg til Kalium. Hvis de inneholder masse annet kan det være uheldig å ta for mye av akkurat DE stoffene, om du skjønner hva jeg mener. Kaleroid er bare kalium den ser du.

Mitt råd er å fortsette å ta anbefalt dose (som ståt på boksen) av den du bruker Solaray mineraltilskudd Kalium Asporotate. og så kjøpe Kaleroid når du er ferdig med den ! Det er ikke bra å ta for mye heller vettu !!

Jeg tar dette tilskuddet, og det inneholder bare kalium. 1 tablett er 100 mg, og det står at man skal ta to om dagen.

På boksen står det; ".. inneholder kalium bundet til asparaginsyre (en aminosyre).... inneholder ikke gjær eller soya, som man kan finne i andre aminosyrekelaterte produkter."