Satt her alene (barnevakt for sønnen min da) og var temmelig despo !! Har min første barnedåp om to uker og gikk opp 22 kg i svangerskapet pga. kraftig bekkenløsning før og etter fødsel og masse annet tull og jeg er så lei meg. Har ikke mange bilder av meg selv med mitt første barn fordi jeg takler ikke å se hvor feit jeg har blitt - var 10 kg overvektig da jeg ble gravid ( Og nå gruer jeg meg til dåpsbilder...... Så etter maaaasse forskjellige kurer som ikke funker på meg, men er genialt for andre som tok av masse - så prøver jeg meg på ketolysekuren. Så nå håper jeg dette funker - imorgen kjøper jeg boka og bestiller tablettene. Jeg tror faktisk jeg har spist a la ketolysemat fordi dem bivirkningene jeg har lest - har jeg faktisk opplevd de siste dagene. Og tiltross for at det har vært kjølig og jeg er en frysepinne så har jeg svetta og vært så vaaaarm. Og jeg har lenge holdt meg mest mulig unna pasta, ris og brød og slikt (vet det er fy-fy) og frukt liker jeg ikke. Så jeg spiser rent kjøtt og grønnsaker - så da ligger jeg vel godt an ?? hehehe.... Er det noen som har kloke ord eller har lyst å si noe - så kom med det ) Jeg trenger all den støtte jeg kan få..... Klem fra Kokosbolla ) hehe...den passer på meg akkurat nå...