Tråd: Forvirra!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-07, 10:16   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirra!

Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.

Heihei! Innom å leser ganske ofte, men har blitt litt mindre engasjert siden jeg selv føler at jeg har funnet nøkkelen til kosten som passer for meg *ego* :-)

Jeg måler nesten aldri lenger heller, men har gjort noen forsøk dagenderpå. Det er ikke karbene i vinen som er greia, men alkoholen. Og utslag dagen etter etter et vinglass (i tillegg til utskeielse) er ikke noe uvanlig. Selv om alkoholen er ute av blodet tar edt vel tid før det kommer helt ut igjen i urinen..?

My point exactly Alkohol er også brennstoff, skal vite, og som karbohydrater produserer glukose, fett produserer ketoner, så produserer også alkohol ketoner! Derfor vises det på stixen!

Så bra at du har funnet nøkkelen! Jeg har også det, men døren er ikke heeeelt åpen riktig enda

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat