Tråd: Forvirra!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-07, 09:58   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forvirra!

Opprinnelig lagt inn av Siss1, her.

Hva er vitsen med å ta stixene hvis de ikke viser om du faktisk ER i ketose eller ikke??? Jeg har hatt mørkt utslag de tre siste dagene og vært veldig fornøyd med det, men nå begynner jeg jo å lure...!!!

Jge har også skeia ut til tider med bare litt godt eller et lite kakestykke og jeg går ut av ketose (ifølge stixen, da...) med en gang! Noen tåler vel mer enn andre også....

Ja, man kan nesten lure.
Men jeg presiserer at man KAN! Det er andre mer håndfaste bevis på ketose, de normale ubehagene i starten, samt at man går ned
De fleste får nok utslag. Men det lønner seg å vente en stund etter siste måltid, for å sikre seg mer at utslaget kommer fra kroppsfett enn matfett

Og har man for mørkt utslag KAN det tyde på at man er litt dehydrert (urinen er for konsentrert)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat