Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 15:35   #18
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Herlig MHM ! Ideen var forresten Lises !

Jeg kan sende deg 24 tips om hva du kan si til mannen din, men vil vel helst ikke kringkaste det over hele landet fordi noen av dem tror jeg var litt personlige (eller nei ikke så veldig kanskje), men PM eller mail er bedre. Jeg har skrevet opp alle 24 og laget litt sånn lange og gjennomtenkte nemlig. Send meg en PM med mailadresse hvis du ønsker det.

Jeg har allerede skrevet endel lapper til onga her, men nå er begge kommet hjem og de kan jo ikke se hva jeg skriver, så jeg må ta en pause. Nå er de forresten igang med å stikke ut pepperkaker her på kjøkkenet, så da må jeg være her og assistere. Resten av lappene får vente til i kveld. Og så er det juleavslutning/juleverksted for klassen til minstemann i kveld. Da ble det jammen en julete dag.

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat