Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 16:05   #4
femalia
Medlem

femalia sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 54
femalia er ny på veien
Smile

Sv: Min første dag på ketolysekuren

Hei!
Jeg er vel den som omtrent kan minst om ketolysekuren her inne, er på min tredje dag nå...
Men, siden du etterlyser svar og jeg tilfeldigvis er innom allikevel, tenkte jeg at det kan da umulig skade om jeg forsøker å svare deg som best jeg kan.

Når det gjelder tidspunkt for spisingen, tror jeg ikke det er av særlig betydning. Er du sulten, så spis. Det er i hvertfall den teorien jeg praktiserer ut fra, og det fungerer nå greit så langt..

Jeg trener IKKE. Sliter fortsatt med bekkenløsningsproblemer etter siste svangerskap for 11 mnd siden.. Jeg trente MASSE etter fødselen og i mange mnd, samtidig som jeg gikk på Grete Roede, og gikk ikke ned noe som helst!
Nå har jeg kuttet ut all trening, går bare litt turer med vogna for kos, og jeg spiser ketolysemat. FOreløpig er jeg ned 1,9 kilo, siden mandag! *hurra*

Men, når jeg skal i gang med trening igjen så er det pilates som gjelder! Tror det er en meget effektiv treningsform, spesielt etter svangerskap og fødsel.

Ønsker deg lykke til med kiloene dine, det går nok jublende bra på denne kuren!

hilsen fra femalia :-)

femalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og deromkring :-) Svar med sitat