Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-04, 14:32   #13
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Fant ut at jeg skulle lage adventskalender med lapper til onga i går. En lapp hver dag med : Jeg er glad i deg fordi...
Så tenkte jeg at det blir feil å skrive det, fordi det er utrolig viktig at barn ikke bare føler at vi er glade i dem når de oppfører seg ordentlig/er snille osv.
Så tenkte jeg at jeg skulle skrive en lapp hver dag med: Du er snill, du er sterk, du er tøff osv. , men jeg er ennå usikker. Synes det blir så mye flink på den lange lista mi. Det er jo ikke viktig å være flink! Jeg er ikke mer glad i onga mine om de er flinke! De kan være dårlig til å spille fotball, dårlig i matte - og jeg er jo minst like glad i dem for det!

Men så hadde det vært hyggelig da, men en lapp som venter på senga ved leggetid - med nedtelling til julaften. De spør jo allikevel hvor mange dager det er igjen . Men nå har jeg ikke tid til å finne på MHM's forslag om aktiviteter vi skal gjøre hver dag. Og hver dag blir i tillegg litt mye pes, synes jeg.
Pepperkaker skal vi for eksempel bake i dag. Hmm...forslag noen?

marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat