Tråd: Roskilde
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 12:55   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Roskilde

Nå måtte jeg tenke meg veldig om her, har deltatt i årevis, men en stund siden sist nå. Og jeg vakke akkurat lavkarbo på den tiden.
Bittelitt info her: http://www.roskilde-festival.dk/obje...35000c&code=45

Men de selger så utrolig mye forskjellig der, fra alle verdens kjøkken! Mye fristelser, men sikkert en god del du kan spise også. De selger garantert kebab, så du kan jo spise det uten pitaen (dressingen er som regel laga av majones og kefir, i alle fall originalt, så det utgjør ikke store farer) Du kan sikkert regne med at det er noen steder som selger grillmat som f.eks koteletter o.l. Så lenge du vet hva du IKKE skal spise, så tror jeg det går greit.
De årene vi har deltatt, så har vi ofte kjøpt med oss litt mat fra Roskilde by, da kan du jo kjøpe litt oster, grønnsaker og boksmat, etc.
En gledelig ting er jo at rødvin er skammelig billig på Roskilde, og i Danmark generelt Pass deg for ølen, og husk at dømmekraften angående mat fort kan bli lavere på en snurr!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat