Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-07, 09:36   #5
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 60
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Første uken på Ketolysekuren ferdig

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Husk at når folk raser ned første uka, så er det som oftest snakk om vann. Det er ikke sikkert du har samlet like mye vann i kroppen som mange andre du leser om, så jeg synes du bare bør slappe av og være fornøyd med deg selv.
Å veie seg hver dag er imidlertid ikke noe særlig lurt, ettersom kroppen reagerer på så mangt. Å ha en veiedag i uka bør være mer enn nok. Å måle cm i tillegg er veldig lurt, for det er ikke alltid nedgangen synes på vekta, men den kan like gjerne synes på målebåndet!

Søtningstoffer kan imidlertid sette kroppen din i forvirring, og stoppe opp vektnedgang, men dette er individuelt, og ikke alle reagerer på det.

Masse lykke til videre på veien!

Tusen takk! Ja, jeg tror ikke jeg hadde så mye vann i kroppen, siden jeg har gått ned 18 kg før jeg begynte på denne kuren. Så jeg bør vel kanskje være fornøyd. Det jeg ønsket var jo å begynne å gå ned igjen, siden vekten hadde stagnert så lenge.

Jeg veier meg ikke hver dag egentlig, men ble litt mye nå i helgen. Min ofesielle veiedag er fredag, også har jeg veid meg på mandager siden det var da jeg startet kuren. Jeg målte meg med målbånd i helgen, så jeg skal følge med der også!

Ja, jeg prøver å kutte ut disse søtningsstoffene jeg. Ble nok litt for mye FunLight og TabXtra i helgen. Er flinkere i uka. Men har lyst å kose meg litt i helga.

LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat