Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-04, 18:39   #6
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Kjære snille Nille!

Det var et kjempegodt svar!!

Avocado har jeg faktisk glemt... "måtte" ha det før! Nå ligger det to til modning på kjøkkenet mitt - og den ene er moden nå, så jeg må huske å spise det til neste måltid! Men jeg trodde ikke man regnet med den halve avocadoen som er tillatt pr dag i karbohydratantallet...

Skal prøve å spise en stor salat en gang om dagen - det var også noe jeg gjorde før, men jeg har liksom ikke så lyst på det om vinteren. Samme med smoothie (ikke at jeg skal spise det nå uansett, men..)

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så mange karber fra salatgrønnsaker, for agurk f eks er jo ikke spesielt næringsrik. Fennikel og sikorisalat og sånt er jo lett å få tak i her, men jeg får det ikke til å inngå i min daglige meny.
Men nå skjønner jeg at jeg trygt kan øke inntaket av broccoli, tomat, m m også da - det er jo næringsrike grønnsaker som ikke burde være noen "fare" å spise...

Veldig greit å kunne spe på med en FiberRik - både for magen, karbene og for smakens skyld!! FiberRik er kjempegodt med ost på synes jeg... mmmm...

Tusen takk for svaret, Nille!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat