Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-07, 20:41   #13
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Unnskyld meg...

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Har jeg spist for lite fett? Spiste skinnet på kyllingen altså, og det er en del rømme i de vaflene...

Syns dette er vanskelig jeg, å vite hvor mye jeg skal spise.

Skal spise nakkekoteletter med bernaise til middag, kan vel sette meg på do resten av kvelden jeg da.

Okey, visste ikke at det var rømme i vaflene.
Så bare at du hadde tatt bort smøret
Hvis du får i deg mer fett enn leveren klarer å håndtere, så kan du få løs mage.. Men om det er det som har skjedd i ditt tilfelle kan jeg ikke si.
Får du i deg virkelig mye fett kan det ende med at man kaster opp. Det skjedde med meg en gang jeg først tok mine vanlige 2 ss med udos choice og deretter kom på den lite lure ideen at jeg skulle ta 2 ss cocosa i tillegg pga jeg hadde hørt det kunne drepe bakterier hvis man holdt på å bli syk