Tråd: THEs dagbok
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 22:07   #285
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: THEs dagbok

Ja, jeg skal holde deg oppdatert og veie meg hver dag frem til mandag, for å se hvor mye som er vann og slipper fort. Må endre tickeren min hvis jeg ikke har gått ned alt til mandag (veiedag).
Jeg går generelt veldig fort opp uten å skeie ut mye og har ofte brukt lang tid på å gå ned igjen, veldig urettferdig, men håper jeg går litt fortere ned denne gangen.

Jeg har tenkt å spise fase 1 i ukedagene og fase 2 i helgene nå etter sydenturen og så går jeg gradvis over på fase 3 i juli når jeg har ferie igjen. Håper jeg klarer å holde vekta på den måten, evt gå litt ned, og så skal jeg gå på fase 1 og 2 til høsten igjen, helt til jeg nærmer meg målet. Det var det jeg ble enige med Sofie om sist hvertfall.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat