Tråd: Avhengighet
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-04, 17:07   #20
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Avhengig av forum ??? Jeg ????? Neeeeeeeida !!

Dere har kanskje lagt merke til at jeg har vært her mindre enn jeg har pleid siste uke ?? Det er bare fordi at forum hoppingen min gikk over alle grenser. Det har gått utover jobben min og stakkars mannen min. Hvert ledige øyeblikk foran PC'en......har ikke lest ut ei bok på månedsvis, - jeg som pleide å lese 2-3 bøker i uka !! Mannen min snakker til meg og får bare enstavelsesord til svar. Han har etter hvert blitt "kjent" med mange av mine nettvenner, - og klager ikke på aktiviteten min heller - men vennene mine gjør. De sier jeg har blitt usosial !! JEG ??? Og når jeg tenker etter har jeg tilbragt mange timer på nett ! Jeg er med et par mer eller mindre akrive grupper i Atkins by the book forumet....... Og veldig aktiv i Forum Low carber, hvor jeg vel har snart 1500 innlegg.....siden september. Det er vi en tett knyttet gjeng av nettvenninder som også har en viss kontakt utenom sidene (mail / post) etc. Men som sagt var det ikke mange der som skjønte problemet med å gjøre Atkins her i Norge, - produkter etc.

DERFOR ER JEG GLAD FOR AT JEG FANT DERE !! .... OG TAKK TIL ISET SOM FANT MEG I ATKINS FORUMET !!

Jeg heter Nille og jeg er forumavhengig !