Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-07, 00:03   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Lavkarbo-dietter øker kreftfaren

Slike saker er ikke bra. For det 1. så tviler jeg sterkt på at de stemmer og jeg har ingen planer om å legge om fra lavkarbo til noe annet ihvertfall. Da må jeg tilføre brød, potet, pasta, light produkter, melk til mitt nåværende kosthold.....kanskje litt sukker også?? Hvorfor er dette bedre spør jeg om da enn den maten jeg spiser nå?

Dette virker også som en skremselspropaganda på de som kanskje prøver denne måten å spise på, men så ser de at det er farlig og slutter. Og andre igjen vil ikke prøve engang for det er jo så farlig. Man tar helt enkelt fra mange mennesker bedre helse og livskvalitet og såklart muligheten til ett slankere liv med slike feilaktige "forskningsresultater".

Han som ledet studien var vel professor også....ja det gjør jo ikke saken noe bedre.