Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-07, 16:36   #39
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Et bilde av meg

Jøss, jeg får helt klump i halsen! Har aldri fått så mange komplimenter som her, og som det jeg har fått etter at jeg gikk ned i vekt. Har hele livet fått høre det motsatte, og det reduserte etterhvert selvtilliten min til 0. Nå er jeg et helt nytt menneske.

Morsomt å høre at jeg ser så mye mindre ut hehe. Men jeg føler meg faktisk ikke som 50 heller, men buksene lyver jo ikke da, hehe. Tipper jeg er nede i 48 om et par uker. Jeg var jo nesten 58, så det er jo ganske deilig å være en 50-størrelse når jeg tenker på DET da.

Bruker forresten 44/46 i topper/gensere nå. Brukte 56/3XL tidligere. Jeg har gått ned 1 skostørrelse ( ) og 1 bh-cup. Det siste er jeg sjeleglad for, jeg hadde JUR, nå har jeg PUPPER.