Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-07, 22:00   #15
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hudproblemer i ketose

Nå har jeg spist sunt noen uker og da merker jeg det mye på hårbunnen. Det er ikke så mye kløe lenger, og jeg flasser ikke av på langt nær så mye som før. Men nå har det kommet litt tilbake igjen.

Kan det være marinert kjøtt? Fordi det har jeg spist litt i det siste og på pakken stor det at den inneholdt gjær!! Kan ikke være så mye men likevel hvorfor er det gjær i det. Også spiste jeg Gyros men det var også mye "fanteri" det inneholdt i marinaden.

Også har jeg begynt å kjøpe kyllingvinger/lår på Meny som er ferdiggrillet, kan det ha noe å si?

Ihvertfall, jeg får kanskje heller begynne å marinere selv.

Jeg spiser 100 g macadamianøtter i uka men det tror jeg ikke det er. Drikker ikke lettbrus, kaffe og har også slutta med farris o.l. Drikker bare vann fra springen nå.