Opprinnelig lagt inn av Nett, her. Her går det nedover Det var godt at det gikk så bra med dere i kollisjonen - må ha vært en forferdelig opplevelse. Har dere fått noen problemer etterpå? Hva heter de lompene/lefsene du bruker? Vi får besøk fra Amerika nå i sommer, så jeg tenkte jeg skulle sende over en aldri så liten bestilling . Ha en forsatt fin helg
Opprinnelig lagt inn av Nett, her.
Her går det nedover Det var godt at det gikk så bra med dere i kollisjonen - må ha vært en forferdelig opplevelse. Har dere fått noen problemer etterpå? Hva heter de lompene/lefsene du bruker? Vi får besøk fra Amerika nå i sommer, så jeg tenkte jeg skulle sende over en aldri så liten bestilling . Ha en forsatt fin helg
nja,det går litt i rykk og napp,er desverre litt for bortskjemt da jeg har gått ned ca 2 kg i uken før,men nå ser det ut til å gå treegt her.. jaja ingen krise,hadde bare lyst å ha litt å gå på i ferien..da skal jeg nemlig spise det jeg vil de lefsene heter mama lupa tortilla wraps det er netto 3 karber pr lefse og de er RÅÅÅ GODE(kan virkelig ikke få sagt det høyt nok) det var skikkelig skummelt med kollisjonen ja ,men begynner å få det litt på avstand nå heldigvis, jeg skal ha røntken av nakke og rygg på tirsdag så får vi se hva de sier