Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-04, 08:50   #13
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

En moderator er en ordstyrer. En som følge med og passer på at diskusjoner holder seg til tema.

Vel - kaster man ut innlegg som ikke hører hjemme - eller bare flytter dem? Og i hvilke tråder - de seriøse bare?

Moderer innlegg som er upassende.

Jeg har vel ikke sett at det har vært noen upassende innlegg her inne, jeg - men da har vi vel hatt flinke moderatorer

En moderator rydder. Flytter tråder, splitter tråder, samler tråder, holder orden.

Det liker jeg!

En moderator bidrar med aktivitet, stiller spørsmål som inviterer til en videre debatt. Tar opp temaer en synes mangler, en moderator ønsker å lære, en moderator ønsker å bidra, og en moderator ønsker å delta.

På et kunnskapsnettsted som dette er det viktig at en moderator stiller seg åpen, og er villig til å finne ny kunnskap. En moderator er ikke en som skal være den allvitende, men likevel en som hele tiden søker etter å vite "alt".

Tja

Med andre ord; det kreves mer en kunnskap

Puh!

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat