Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-07, 13:20   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vademecum munnspray?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

På indiske restauranter setter de jo anisfrø på bordet etter maten sammen med regningen, det er for åndens skyld ... De er jo riktignok sukkerovertrukne de på restaurantene da ... men man kan jo kjøpe vanlige anisfrø - hvis man synes det blir rart å gå med en persilledusk i veska ...

Ja! Dette har jeg også hørt, og så hjelper det mot luft i magen (selv om det er et forsvinnende problem etter en stund på lavkarbo!)

Et poeng er jo også at munnspray o.l bare hjelper lokalt, og ketonene du puster ut kommer fra inne i kroppen. Så vidt jeg vet hjelper ingen av disse noe særlig i lengden uansett...
Persillen (og anisfrøene, som jeg tygde på da jeg ble "luftig"), svelget jeg etterpå!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat