Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-07, 09:59   #12
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ikke mistet apetitten av ketose

Opprinnelig lagt inn av Zen, her.

Forresten, gikk du ned i begynnelsen selv om du spiste mer enn andre her?

7,9 kilo på 6 uker. Det er bra, likevel gikk jeg rundt og grumlet fordi det går så saaakte. (Gir råd om å være tålmodig, men er jeg tålmodig selv?!?)
Da hadde jeg stått i ro to ganger. Første uke gikk jeg ned 3,6 kg, så stillstand 1 uke, så opp 400 g, plutselig ned 2 kilo. Noen uker hvor jeg gikk ned et par hundre gram hver uke, så ingenting, så ned 1 kg osv...

Så gikk jeg ned litt til, så sto jeg i ro, så sprakk jeg. Har gått opp vel 1,5 kilo på nesten 2 uker, sikkert mest vann. Nå skal jeg handle inn og spise meg inn i ketose igjen.
Må ha masse mat, tenker jeg kjøper en stor pakke grillete kyllinglår og en svær spekeskinke. Vet det ikke er så bra med salt, men jeg er glad i spekemat og eggerøre. Egg! Må ha mere egg! Bra feriepengene er kommet. Men egg kjøper jeg de billigste jeg finner, så egentlig er det ikke så dyr mat.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat