Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-07, 08:48   #4
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Ikke mistet apetitten av ketose

Det er individuelt som med alt annet. Jeg fikk mindre apetitt først etter flere uker. Men mindre enn 1 mnd, husker ikke helt. Mye lenger enn en uke ihvertfall. Jeg har alltid kunnet spise mye, så jeg tror det har litt med magemål også.

Huff, i starten får jeg dårlig samvittighet fordi egg og bacon og svære påleggspakker forsvant i rekordfart. Maula hele tiden. Og så leser en om disse som bare spiser to ganger om dagen, som ikke har lyst på mat og glemmer å spise. Og da kjenner en seg unormal på lavkarbo også, som ved alle andre slankekurer. (Satt på spissen, ikke ta meg helt bokstavelig)

Jeg tror at mange spiser mye, men uten å reklamere for det. De som mister suget etter 2-4 dager jubler over det, derfor virker det som om det gjelder for alle sammen.

Akkurat som de som går ned 10 kilo den første mnd, da depper en hvis en "bare" går ned 4 kg. Det er jo et kjemperesultat!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat