|
Sv: Spis deg slank i Trondheim, og omegn!!! ;D
Opprinnelig lagt inn av MACHIAVELLI3007, her.
Angående frakt... Tror dere misforsto idéen min.
Jeg mente at en av oss, sannsynligvis den med mest fritid og kjøreglede, kunne meldt seg frivillig til å ta turen... Med det menes at han/hun gjør det frivillig, mot at de resterende legger sammen en pot til mat og bensin. Jeg mener det er den billigste måten å gjøre det på...
Takker for støtten, mam
Jeg må bare.. Lurer veldig på hvem som kan bare ta seg en svipptur 100 mil totalt til Oslo for å kjøpe mat!
Ærlig talt, det er jo mange firmaer rundt omkring som lager mat på bestilling, spesielt i Trondheim! Bestill ett stort koldtbord og fordel del på de som er med, da får man mye bra mat perfekt for lavkarbo.
Og hva med alle de store butikkene som kommer med egen grilldisk og varme retter. Kanskje det er en ide? Mye bra mat her. Jeg har selv begynt å kjøpe kyllingvinger, kyllinglår på Meny butikken her. Kjempegodt, sunt og mettende. Og det er ikke dyrt! Og som ett stort pluss slipper jeg å grise til ovnen og formen.
Enn kiosker osv, de selger jo kylling, salat osv og hvis man tar en burger kan man jo bare kaste brødet. Eller en kebab og hive pita'n.
Man trenger ikke å kjøre 100 mil for å kjøpe mat som er bra å spise, når det finnes bra mat like i nærheten.
Mulighetene er mange!
Lurer på hvem som har tid til å ta hele helga fri for å kjøre til Oslo for å hente mat! Og søvn på turen? Hva med slitasje på bil? Overnatting?
Det blir vel ensomt, kanskje 2 kan kjøre så man bytter litt på kjøringa?
Eller hva med å be Tollpost frakte en pall med mat oppover til sultne trøndere?