Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-07, 12:38   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Starter på en frisk med SB

Det er jo klart at for noen passer det bedre for enn andre bl.a. for de som liker lite fett og mer karbo. Men uansett så går man ikke like fort ned på SB som Atkins grunnet at man må spise litt mer for å bli mett grunnet mindre fett og mer karbo i forhold. Jeg trivdes ihvertfall ikke på SB (det er lenge siden nå, blir jo klokere med årene ). Fikk nok etter 2 uker. Ble ikke skikkelig mett og gikk ned lite.
SB er en ganske rar diett. Margarin er lov og mye light produkter er lov. Og han som skrev SB boken sa at han hadde lest mye om Atkins og mente at denne dietten var helsefarlig, derfor ville han skrive en bok om sin egen diett som tok utgangspunkt i Atkins men som gjorde den sunnere ved å senke fettet og øke karbene og gjør margarin og light produkter lovlig. Bare tull såklart.

sitat:
Viclin - Holdt vel på med Atkins et par-tre måneder, og gikk kun ned 3 kilo eller deromkring.

Da gjorde du noe eller flere ting feil. Da har du ikke fulgt dietten som det står i boken.

Sist redigert av donjuanwannabe : 13-06-07 kl 12:44.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat