Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-07, 18:50   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Jeg spiste sjokolade mousse....Fortsatt i ketose!

Opprinnelig lagt inn av Polarlyset, her.

Jeg har vært på ketolysekuren i 1 1/2 uke nå, har gått ned et par kilo og egentlig vært ganske flink å spise riktig mat (etter alle de flotte tipsene jeg har fått her inne...tusen takk ) Teller ikke kh helt nøyaktig, men vil anta at jeg ligger på 15-20 g om dagen.

Men igår ettermiddag var jeg bedt i bursdags selskap, og i en kombinasjon av dårlig viljestyrke og et usedvanlig fristende kakebord, bestemte jeg meg for å "sprekke litt"

Jeg forsynte meg med en liten skål sjokolademousse (ca 2 dl), samt et par tygger med gulrotkake og verdens beste.

Jeg hadde forventet å gå rett ut av ketose, men det rare var at når jeg tisset på stixen ga den utslag på rosa både i går kveld, og idag morges.

Betyr dette at det ikke gjorde noen ting for slankekuren at jeg spiste kaker? Eller er ikke stixene "til å stole på"? Noen som har vært borti lignende?

Stixene forteller om hva som skjer i urinen din. De vet ikke hvor fettet du forbrenner kommer fra. Grunnen til utslag på stix er nok fettet i sjokolademouseen og kakene. Vekten din vil nok stå stille noen dager. I verste fall gå opp litt før den går ned igjen.

Torkil sa:

Sitat:

Jeg vil bare nevne at de som går ut og inn av ketose , etterhvert har store vanskeligheter med å gå ned i vekt SELV OM de faktisk er i ketose. Så gjør "sperkkene" korte og få.

Noe å tenke på !