Tråd: Te-Tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-07, 13:35   #64
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Te-Tråden

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Tusen takk for oppskrift, BiB! Kult! Man tenker liksom ikke på at te er sammensatt av alt dette.

Jeg lurer på om jeg er verdens mest soya-tolerante person, jeg kjenner hverken bismak her eller der på et eneste soyaprodukt jeg har spist. Men jeg er kanskje herda etter snart et tiår som veggis, og storfan av helios- og life sitt gode (og dyre) utvalg.
Tåler ikke melk noe særlig (med fløte som unntak) og soyamelk gir meg akkurat den samme tilfredsstillelses når jeg hungrer etter melk.
Det er en barndomsgreier det der, det med iskald melk. Til nybakt brød med bare smør, eller nylaga sjokoladekake. Men de dager er forbi...

(Der skled jeg litt ut....)

... så heldig du er som ikke kjenner bi-smaken!! (bare for å følge opp "utskliinga" ) Jeg savner alle de gode tingene steamet melk kan brukes til, men soyamelk funker bare ikke for meg, med unntak av den med smak som er proppfull av sukker, da

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat