|
Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Vet ikke om det er veldig viktig for deg at det er usaltet, men Kvitseidsmør er uten tvil (ut fra mitt syn) det absolutt beste smøret jeg noensinne har spist, bortsett fra hjemmelaget, og jeg ER fra landet
Hehe... Oki... Jeg er ikke så begeistret for saltet fordi det blir mye salt i mye av det jeg spiser. Jeg kan jo nevne 100 gram bacon per dag, pluss sommerkotteletter og kjøttdeig. Det er jo utrolige mengder med salt i omløp. Så jeg prøver å kutte ned på det, for jeg får i meg nok i massevis.
Når det gjelder Kvitseidsmør så selges ikke dette i denne lille puritanske sørlandsidyllen hvor jeg bor. Da må jeg handle andre steder. Men jeg er jo i Oslo rett som det er, så det er jo ikke utenkelig at jeg kan få med meg noen pakker neste gang jeg er i hovedstaden. Pleier å parkere på Løkka, noen butikker i nærheten der med dette vidundersmør? Dette er jo din hjemmebane etter som jeg forstår, så dette kan du sikkert masse om. Så om du har flere alternativer, hvilke utsalg nærmest Sofienbergparken? hehe

|