Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-07, 07:28   #27
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Foretok en liten ekspedisjon til øverst i Thv Meyers gt i går jeg ... Det er utsalg der, ja

Vi fikk uoppfordret beskjed om at kokosbollene inneholdt få kalorier og lite sukker , men karboinnholdet visste dama som sto der ingenting om.

Men jeg syntes ikke de var noe å rope hurra for jeg da ... Ti kroner for en liten kokosbolle som smakte mest luft. De hadde ikke noen seighet, det var bare fluffy skum uten noen annen smak enn søtsmak. Det var forresten ikke noen kjeks under (det er like greit det, da!).

Dessuten var det veldig finmalt kokos på, og det liker ikke jeg så godt, kokosen har alltid vært den delen av kokosbollen jeg har likt minst ...

Har følelsen av at jeg kunne lagd dem bedre selv ... Men for all del, de var helt greie. Kan bare ikke helt fri meg fra følelsen av at det er en stoooor hype (de må jo tjene utrolig mye penger på det når de tar ti kroner for én bolle?!).

Hilsen frk kritisk

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat