Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 22:10   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål angående spiseforstyrrelse light og Atkins

Opprinnelig lagt inn av blyanten, her.

He he.. Spørs jo hvordan man ser d ja. Atkins er jo en livsstil, så det er nok riktigst sånn du ser det.

Min "motivasjon" var min enorme kh-avhengighet og et grusomt bilde samboern min hadde knipset. (Og jeg som trodde at alle andre hadde blitt tynnere )

Hehe... Klassiker. Eller det å klage over at størrelsene i klesbutikkene er så innmari små, og så er det bare en selv som er stor. Jeg skjønner nå at det ikke er så gæli som jeg selv skulle ha det til, nå som jeg faktisk IKKE må gå på BIB. X-ellent eller mammaavdelinga for den saks skyld for å komme inn i klær, men kan faktisk gå og plukke det meste av large og medium og komme inn i det uten problemer. Det er frigjørende.

Jeg hadde en vår/høstjakke som jeg har hatt i årevis og som jeg elsker. Da jeg med ett her i høst nesten ikke kunne kneppe den igjen, så skjønte jeg at noe var veldig veldig feil...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat