Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 21:42   #15
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål angående spiseforstyrrelse light og Atkins

Opprinnelig lagt inn av blyanten, her.

Fin info, skal fortelle det om hun kommer med det igjen. Hun er ikke den eneste som har kommet med den utalelsen. Uansett, var vel ikke hun(jenta som fikk hjertestans) den første her i verden som kolapset pga slanking, uansett metode...

Ja, det er absolutt en uholdbar situasjon for henne, en føler seg rett og slett maktesløs .......

Det morsomme er at jeg egentlig aldri har klart å relatere til at jeg slanker meg. Jeg begynte med lavkarbo fordi jeg fikk påvist insulinresistens, og sto på randen av diabetes, samt andre ganske dårlige verdier... At jeg i tillegg nesten har mista en tredjedel av det overflødige meg er en ren (og innmari velkommen) bonus

Lykke til med venninna di, jeg må si du er en virkelig god venninne

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat