Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 20:39   #4
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Forstoppelse :(

Opprinnelig lagt inn av Gladimat, her.

Har hatt forstoppelse i en uke nå, og for to dager siden fikk jeg den ideen at jeg skulle spise karbohydrater siden noen kan få diare da...Jeg spiste karbohydrater i to dager (spiste ris, masse grønnsaker, iskrem, en muffins, peanøtter, og ei skive loff med smør...)- men har forstoppelse enda. Og nå er det værre. Magen buler ut, jeg er STINN og har vondt... I dag er jeg tilbake på skaldemans igjen, jeg har drukket masse vann... jeg vet snart ikke min arme råd... Skulle tatt en stor dose magnesium, men nå er jeg tom for det også. Og så veide jeg meg... jeg har på TRE dager lagt på meg TRE KILO HJELP!!! Råd, oppmuntring, tips og motivasjon mottas med stor takk...

Hei! Ja, jeg skjønner at dette er kjipt. Neste gang du vil prøve karbohydrater for å få diare (sjøl om jeg tror det fins bedre metoder)anbefaler jeg ikke stoppende matvarer som ris, loff og melk, det bare forværrer problemet (medmindre du feks er allergisk mot noen av proteinene i det du inntar, feks mnelkeprotein, da kan det hende diare blir konsekvensen).

Så, hva kan du gjøre, da? Jeg anbefaler vann, vann og atter vann, hver dag, forstoppelse eller ei. I tillegg fysisk aktivitet. Kiloene skal du ikke bekymre deg for, de havner nok i dass

Lykke til!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat