|
Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!
Opprinnelig lagt inn av M44, her.
Jeg har begynt å veie opp grønt (ikke med vekt) men etter det prinsippet at % pr. 100 gram. Altså hvis jeg spiser 300/400 gram brokkoli får jeg inn 4 ganger så meget som jeg bruker utifra karboinnholdet. Det samme med courgette (squash). her spiste jeg ofte hele til middag men har kuttet ned til halve.
Hei på deg! 
Jeg er ikke sikker på om jeg helt skjønner hva du mener her. Men jeg antar at det du mener er at du kjenner til at det er 1,9 gram karbo per 100 gram brokkoli. Og at 400 gram dermed gir 4 x 1,9 = 7,6 gram karbo. Og at du ikke bestandig veier, men tar dette på ca. mål. Er det dette du mener?
Opprinnelig lagt inn av M44, her.
Jeg leser her at trådstarter inntar for lite karbo - Er det sånn med meg også? Må det være noe karbo for å gå videre ned? Det blir liksom mot det jeg egentlig vil da!
Håper på Svar!
Det eneste jeg har skjønt etter å ha lest 10-15 bøker om emnet, samt frekventert div. relaterte nettsteder daglig siste året er at vi alle er individuelle. Og dette gir seg også utslag når det gjelder kosthold og slanking. Det som funker på noen, trenger ikke funke på andre. Jeg tror dermed du bør prøve deg frem for å finne ut hva som faktisk er det riktige for deg. Det finnes naturligvis noen generelle retningslinjer som er nokså nøyaktige for den gemene hop. Men langt fra alle faller inn under den "lesten". Ønsker deg lykke til videre, og var jeg deg ville jeg økt til 20 gram karber per dag. 

|