Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 15:15   #34
Lotusia
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 41
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Atkins - selvpåført diabetes?

Har lurt på det selv, hvor sundt det egentlig er med sånne ekstreme dietter. Har vert skeptisk selv. Prøver lavkarbo i forhåpninger om at det hjelper mot candida-allergien min. Kan ikke si jeg er så mye bedre enn da jeg begynte (har vel vert noen månder..) men reagere mer på kabohydrater nå DET gjør jeg, og det er jo litt skremmende. Jeg vil bli bedre og har lyst til å kunne tilføre kostholdet mitt mer ting etterhvert- ikke mindre!
Så blir jeg bedre eller blir jeg verre av å ikke spise disse tingene jeg nå reagerer på.. vanskelig å vite! Kan ikke si jeg får så mye konstruktiv hjelp utenom dette forumet her. Og selv om folk her inne er kjempe hyggelige og kan dele sine egne erfaringer og sånt, så er man på en måte ikke ernærings spesialister.. og jeg veit igrunn ikke helt hvilken vei jeg skal gå når sant skal sies.

denne posten fikk meg til å spise kyllig med en god porson brun ris. nå rykker det i alt av nerver og jeg har en stor, vond klump i magen... det skal ikke være lett nei.. jeg vingler!

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat