|
Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!
Opprinnelig lagt inn av Thorwald, her.
Flott å høre at faren din har det bra og at vekten hans igjen er normalisert. Jeg for min del tar dette vektmessige med knusende ro, selv om jeg har et godt stykke igjen. For når man har vært igjennom en slik prosess som jeg har, så har jeg blitt nødt til å sette alt her i livet i perspektiv. Jeg har fått et helt annet syn på ting kontra hva jeg hadde tidligere. Og jeg er helt sikker på at jeg kommer i mål. Spørsmålet er bare når. Og jeg har det ikke travelt heller. Jeg trives og koser meg på alle mulige måter. Spiser god mat gjør jeg også. Også så deilig med iskaldt vann med sitron. Helt max. Men dette er altså ikke et sykdomstegn lengere, hvilket det forøvrig gjerne kan være i forbindelse med manier. Da opplever man jo overdrevet velvære i alle sammenhenger, også når det ikke er grunnlag for det. Slik var jeg tidligere. Da gikk mitt stemningsleie fra normal til manisk, til det altså i 2004 bikket over kanten. Men som sagt, det ligger mange flotte muligheter i et skikkelig havari. Så jeg velger å se på det som en utrolig verdifull (og ikke minst kostbar) erfaring. Så jeg er ikke enig i at dette er trist lesing. Tvert i mot (selv om jeg skjønner godt at du skriver det). 
Veldig beundringsverdig at du tenker på det på den måten! Det er helt riktig, ellers kommer man ingen vei!
På mine mørkeste dager fikk jeg et smykke av ei venninne som hun hadde kjøpt i Thailand, "Shiva, God of Destruction", helt symbolsk, men det med å bryte ned og bygge opp er i mange tilfeller det eneste som kan få en opp og ut.
Sitat:
Takker for tips. Jeg har begge, og bruker begge. Extra virgin bruker jeg forøvrig i sammen med te! Kjempedigg.
Jøss, i te? Spennende. Jeg bruker denne som kosttilskudd hver dag, samt i mat som har for liten fett.
Synes den tropesmaken er fortreffelig, men ikke alle som liker den.
Sitat:
Flott at det løsnet for deg. Du gir meg håp og styrke!!! 
Hehe... Jaja. Det er et flott forum i allefall, hvor alle backer hverandre opp. Stort sett da i allefall. Fortsett med det alle sammen. 
Godt å være til inspirasjon, og jeg kan med hånda på hjertet si at kostholdet mitt har reddet livet mitt kvalitetsmessig, og at jeg vet faktisk ikke om jeg hadde klart det uten å ha forumet i ryggen hele veien, i ti måneder nå snart. Og på den tiden er livet mitt snudd på hodet!
Lykke til!!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|