Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 11:54   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!

Hei! Spennende og trist lesning. Faren min har vært igjennom noe av det samme som deg, så jeg har observert tilfellet fra sidelinjen... Veldig hardt for familien, og når han endelig var stabilisert, så begynte han å legge på seg av medisinene. Han har vært slank stort sett hele sitt voksne liv, men var veldig overvektig inntil midt i tenåra, og er naturlig nok merket av det, og gikk dermed inn i en depresjon.
Han har også gjort noen tiltak på matfronten, vært litt prøvekanin på medikamenter, og har det bra og er slank igjen.
Så jeg skjønner på en måte litt av det du har vært gjennom.
Har heller ikke tenkt på det med meierismør, men kanskje det kan ha noe å si for deg, vil i tilfelle anbefale cocosa som en erstatning. Om du vil ha den uten smak så er cocosa pure oil det beste. Du får kjøpt det på helsekosten, de er en smule dyre, men det er verdt pengene! Velvære på boks

Håper det løsner deg, vet selv hvor frustrerende det er å nå et platå og være der lenge. Det har heldigvis løsnet for meg også, og det også med hjelp av et relativt stalinistisk matregime.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat