Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-07, 08:01   #6
Lea
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 57
Lea er på en erverdig vei

Sv: Lavt stoffskifte&ny livsstil

Heisan
Jo, Reductil hjalp meg over tid å legge om kostholdet. Jeg kan ikke forklare det på annen måte enn at jeg fikk mer kontroll og oversikt over matinntaket i løpet av dagen. Jeg fikk ro til å innarbeide sunne vaner og nå er det blitt rutine.

Forsøker nå Acomplia og håper de skal virke slik at jeg ikke skal få det suget etter snop som jeg alltid har. Jeg er ikke redd for "piller". Jeg ser det slik at jeg har en "sykdom" (klarer ikke helt å kontrollere matinntak, samt lavt stoffskifte som gjør forbrenningen lavere enn normalt)...Da trenger jeg medisin slik at jeg kan bli "frisk" igjen. Jeg sluttet med Reductil i oktober/november og etter en tokilos vektoppgang har vekten stabilisert seg. Jeg syns ikke man skal være så redd for "piller". Man skal være skeptisk og kritisk, men ved tett oppfølging av fastlege og sunn fornuft så syns jeg det er storartet at slike medisiner finnes. Selv om jeg nå ikke er fet lenger, så står jeg fortsatt i faresonen for å utvikle livstruende sykdommer og jeg vil gjerne leve så lenge som mulig og velger altså og gjøre det med medisinering.
Lea

Lea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat