Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-07, 10:04   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Et spørsmål angående spiseforstyrrelse light og Atkins

Det du KAN gjøre (for det er innmari følsomt det der, altså..!) er å bare sneie innom temaet når dere bare skravler over en kopp kaffe eller en lignende setting.
Noe som "åh, det er så befriende at jeg slipper å tenke på at jeg MÅ ha sjokkis etter at jeg begynte på Atkins. Tror det er fordi jeg spiser så bra og riktig mat, at kroppen og hodet rett og slett ikke sjesker på søtsaker lenger". Ikke nødvendigvis direkte sitert, men noe sånt handler ved første inntrykk om deg, og kan sette i gang tankebaner og nysgjerrighet hos henne.
Vil forresten si at det er veldig omsorgsfullt tenkt av deg, og blir spennende å høre hvordan det går!

Men det er viktig å ikke presse sin filosofi på noen, vi er ikke misjonærer heller! Folk gir ofte selv signaler om hvor mye de vil høre, eller om de vil høre noe i det hele tatt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat