Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-07, 02:02   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: I ketose, går for sakte ned, trenger hjelp!

Gode råd for rask vektnedgang:
hold deg unna mandler, ost, fløte (eller alle meieriprodukter), alle typer kunstig søtstoff, kaffe, gulrot

Vei det grønne du spiser hver dag. Kan være vanskelig å vite nøyaktig hvor mange karber du får fra disse.

Spis mest mulig rent kjøtt med fett (kyllinglår, kjøttdeig, nakkekoteletter, egg, kyllingvinger, bacon osv)

Opptil 50 g karber er ikke spesielt lavt. Men prøv å hold deg til noe du kan følge over tid. Kanskje 20 eller 30? Da kan du evt. spise litt mandler av og til (ved >30 g karber).

Hvis du holder deg til 20 g karber hver dag i 3 uker så vil jeg helt klart si du kommer til å gå ned ganske mye (hvis du holder planen strengt da med mye fett kjøtt og lite grønt (tot. max 20 g karber/dag). Kanskje 4-6 kg.

Fettsuging kan anbefales, men da i form av lavkarbo (innvendig fettblåsing)