Tråd: Ricotta
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-04, 18:35   #11
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cococococat

På de noen engelske oppskriftene står det Ricotta Cheese, mens i den norske boken står det mager ricottaost. Er det noen som har den amrikanske utgaven og vet hva som står der?

Hvis noen har sett mager ricotta cheese i butikken blir jeg glad om dere forteller hvor....jeg finner nemlig bare den vanlige....og jeg er heller ikke så glad i Cottage chese :-)

Desverre er det kun den magre typen som er tillat på South Beach, og desverre nr 2 - den finnes ikke i Norge.
Vanlig Ricotta og Marscapone er superfete oster, og veldig ikke til å anbefale på SB, spesielt ikke i Fase 1 og 2! Sorry!

smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat